torstai 11. lokakuuta 2018

Seinäjoen käsityömessut 2018 - ostokset

 

Viime viikonloppuna Seinäjoki Areenalla oli häslinkiä, kun jokavuotiset Seinäjoen käsityömessut järjestettiin jälleen. Minulle tämä oli toinen kerta käsityömessuilla, edellisen kerran olin messuilla viime vuonna. 

Itse messuista ja kauheasta ihmisvilinästä minulla ei ole kuvia, mutta näppäsin pienistä ostoksistani muutaman kuvan. Kävin messuilla lauantaina 6. lokakuuta äitini kanssa, ja minua ainakin alkoi väsyttää ja uuvuttaa se väkimäärä melko pian. Jokusen tunnin kiertelimme messuilla ja lopuksi teimme ostokset.

Minä pysähdyin Lankavan osastolle. Pidän Lankavasta, heidän tuotteistaan ja ohjeistaan. Kerran olen käynyt paikan päällä Kauhavalla, ja vaikka sinne ei kotoani kauhean pitkä matka olisikaan, en ole saanut aikaiseksi lähdettyä shoppailemaan.

Joka tapauksessa ostin kuusi kerää Lankavan Ulla-sukkalankaa. Minulla on meneillään nyt pahemman kerran villasukkabuumi, kudon joka päivä ja joka mahdollinen hetki, aina kun vain puikot ja lankaa on lähettyvillä. 




Katsokaa noita värejä! Ruskeaa, tummanoranssia, sinistä, vaaleanvihreää, ihanaa metsänvihreää ja sitten vielä tuo marjapuuronvärinen (?). Aivan ihania. Olen jo vaaleanvihreää käyttänytkin yhdessä sukkaparissa.

Kaupan päällisiksi sai puikkomittarin! Liekö tuon nimi sitten puikkomittari laisinkaan. Juuri tuollaista olenkin kaivannut, sillä minulla seilaa eri kokoisia puikkoja pitkin kämppää, enkä sitten oikein tiedä niistä, että mitä ne lienevät. 

Sellaiset messut tänä vuonna, ensi vuoden messuja odotellessa. :)

Seinäjoen käsityömessut 2017 - viime vuoden messuista asiaa täällä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti